Vahşi Güzel Türkçe Videoları sadece burada

 

Saat:12:50 Dünyada bu bir ilk!!!Evet bu bir ilk..Bir kaç dakikaya kadar Vahşi Güzel’in seçme türkçe videoları sade ve sadece bizim sitemizde…Bekleyiniz..birazdan koyulacaktır..Şu an yükleniyor videolar..
Saat:14:26 Belli tedbriLer sonucu şimdilik sizlere 5 video koyuyorum.En yakın zamanda bir çoğunu koyacağım.Unutmayın bunu

dünyada yapan ilk kişiyiz.Başka yerde görürseniz bizden çalmıştır!!!heheheheSaat:20:32 http://youtube.com/cemallamec Daha fazlası için youtube kanalımızı ziyaret ediniz..Yenileri yüklenmiştir.

Vahşi güzel “Mili ve Angélica-İbiza ya Gidiş Konuşması”

Vahşi Güzel “İvo&Angélica İbiza ya Gidiş Konuşması” by c3maL

Vahşi Güzel “Mili ve Glorya” by c3maL

Vahşi Güzel “Mili ve Glorya 2″ by c3maL

Vahşi Güzel “Mili,Gloria ve kelebek” by c3maL

Vahşi Güzel “Mili ve Rosario” by c3maL

Vahşi Güzel “Mili İbiza ya Gidiş -Uçak” by c3maL

Vahşi Güzel “Mili İbiza ya Gidiş” by c3maL

Vahşi Güzel “Rocky Viki -Kutlama” by c3maL

Vahşi Güzel “İbiza’da aşk” by c3maL

“İvo nun Mili nin Federico nun Kızı Olduğunu Öğrenmesi 1″

“İvo nun Mili nin Federico nun Kzı Olduğunu Öğrenmesi 2″

Vahşi Güzel “Mili ve İvo -Kavga” by c3maL

Vahşi Güzel “Mili & İvo -Barışma” by c3maL

276 Yorum »

  1. seda said

    heycanlandım şimdi :))

  2. nazlı said

    çok tatlı onu çok seviyorum 2 sine hastayım çok güzel bir ikili birbirlerine çok yakışıyorlar.

  3. ygmr_ctl said

    heyecanla beklios :D şimdiden çok tşk :)))

  4. turmalina said

    Eklendi…

  5. monimili said

    süpersiniz yaaaa çokkkkkk teşekkürlerrrr

  6. turmalina said

    Evet öyleyis galiba (:
    şaka bi yana devamını da getirebilirim ya da getirmeyebilirim..

  7. melisa said

    ya süper olmuş ellerinize sağlık. inanılmaz heycanlandım izlerken… çok teşekkürler!!!

  8. melisa said

    turmalina lütfen başka videolarda koy lütfen… başka hiçbiyerde türkçe videoları yok vahşi güzelin ve burda oldugnu görünce inanılmaz sevindim. çok rica ediorum lütfennn

  9. kasandra said

    wowwwwwwwww turmalina çok saol çok teşekkürler yaaaaa süperrrrrrrrrr

  10. monitaaa said

    yaaaa çok güzellllllllll:)))))))))))))))))))))))))))))))

  11. turmalina said

    ArkadaşLar malesef şimdiLik bunları yükledim.İnşalah diğerLerini de en yakın zamanda yükLerim..

  12. smvsmv said

    bayıldım cok gusell yaa bunlarr supersin turmalina

  13. hazal said

    oha aştınız artık kendiinizi süpersiniz yanlız we çok iyi akıl etmişsinz saolun canlarım benim..!

  14. fatih said

    ellerinize saglik bizi gecmise goturdunuz

  15. alara said

    ya hani ben vahşi güzelin videosunu istiyom bana yardımcı olun bekliyom

  16. master said

    keşke dvd si olsa da alsak.

  17. turmalina said

    arkadaşlar bir kaç video daha yükledim.Youtube da onaylanmayı bekliyor sizler youtube kanalımızı ziyaret ediniz.

    http://youtube.com/cemallamec


    Keşke DVD si olsa..

  18. halime said

    ben youtube takı vıdeolara gırdıımde ordakılerını ızleyemıyorum:(bana flash playerın en son surumu yok mu fln dıyo yukleyemıyorum :(yardımcı olursanız sewınırım:)yada buraya o vıdeolar yuklenırse:)

  19. sipsi said

    yaa çok süper olmuş turmalina.gerçekten çok ii bi adminsin.valla izlerken heycanlandım.

  20. elif said

    tskkürler

  21. Sibel said

    COK Tskler,yüper ya cok özlemisim.Tskler Cemal tüm emeklerin icin

  22. AyhanSVS said

    mükemmel ya nostalji yapalım azcık bunu izlediğim zamanlar hayatımın en güzel zamanlarıydı…

  23. kasandra said

    turmalina süperrr ya harika eski günlerdeki gibi harika ya izle izle doyamıorm “vahşi güzele” harikaaaaa olleyyyyyy çok teşekkürlerrr

  24. kasandra said

    ben “vahşi güzel”i çok özledim yaaaaaaaaaa

  25. İvocum dicarlocum said

    aaaaaaaaaaa Allah razı olsun Allah sevdiğinize kavuştursun size sevincimi nasıl anlatayım üstelik bu kötü günlerin ardından böyle güzel bir süpriz aşk meleğime vurulan darbeden sonra bu çok iyi gledi

  26. pelin said

    bu kadar mı iki göz birbirine sevgi aşkla bakar.bence onlar oynamıyor onlar aşıklar

  27. beautyqueen said

    yaa gercekten cok tesekkürler yaa acaip mutlu oldm

  28. AyhanSVS said

    ibizada aşk videosunu youtube profil videom yaptım manyak bişe ya hain kanald kesmiş ama olsun… onu gösterende onlardı…

  29. buket said

    ne diycemi bilmiyorum ya dilim tutuldu peki bunları bilg kaydedebiliyormuyuz

  30. turmalina said

    Ayhan gördüm kanalını..hehhe,yorumlar içinde sağ ol..

  31. Gizem said

    çooooook saoL yaa süper çooo..k sevindimm :))) (((: Bunları bilgisayara yükleyebilirmiyiz peki?? Yüklesek tam süper olacak çünkü :))

  32. AyhanSVS said

    vDOWNLOADER ile yükleyebilirsin

  33. Gizem said

    nası yany biraz açın lütfen o dediinle nası yükleyebilirim ?? Pls help :))

  34. seda said

    çok güsell

  35. kasandra said

    harikaaa ya süperrr akşam rüyamda facundoyu ivo olarak gördüm süperdii aynı “vahşi güzel”deki gibiyidi aşkm benm yaaa süperdiii canım facummm

  36. kasandra said

    arkadaşlar bu arada facundo arananın bi de “padre corae” die bi filmi var orda da süper oynamış bi de “099 central” adlı dizide süper oynamış merak edenler youtubetan bakabilirler o dizilern de soundtrackleri süper arkadaşlar facumania olanlar bakabilirler bunlara da;)

  37. kasandra said

    arkadaşlar bu arada facundo arananın bi de “padre coraje” die bi filmi var orda da süper oynamış bi de “099 central” adlı dizide süper oynamış merak edenler youtubetan bakabilirler o dizilern de soundtrackleri süper arkadaşlar facumania olanlar bakabilirler bunlara da;)))

  38. AyhanSVS said

    google da vdownloader die arat çıkan şeyi indir soralinki ordaki yere kopyala aviyi seç download et bu kadar :)

  39. ivo aşıgı said

    yaa bu kanal d ne yapmaya calışıyo ben anlamadım.nedir bu yaa reklamını tanıttı nette tvde sonrada dalga gecermış gibi ekrandan kaldırıyorlar bu nedır yaa biz çok sevıyoruz ve benım gibi milyonlarca arkadasım da ekranda gormeyı ıstıyorlar.bu tutarsız davranıslarından dolayı artık kanal d yı seyretmıtorum kendımcede olsa protesto edıyorum ve ben emınımkı bu olaydan dolayı bınlerce arkadasım kanal d yı ızlemıyorlar.eger biraz vicdan sahıbı ınsanlarsa yalvarıyorum koyun artık yaa yeter ama lutfeeennn bırı bızım sesımızı duysun.çagdas bı ulkede yasıyoruz ve su basımıza gelenlere bakın..lutfeeen sıze so0n bı kez daha yazıyorum.saat aksam6 ya yenıden koyun ve baslatın luuuutfenn ınanın çok buyuk bı sevaba gırersınız.bu arada biliyorum kı ıstegım fazla olacak ama facundayı turkıyeye getırın yada tv gorelımmmm kanallllllllllllllllllllll ddddddddddddd duy artık duyyyyyyy yalvarıyorum sızeeeeeee

  40. AyhanSVS said

    bi e mailde sitenin ismini yazak girip baksınlar yorumlara sesimizi duyurak

  41. GAMZE said

    nerden buldun ya bölümleri ama çok süper! :) sen de süpersin gerçekten çok saol! :)

    diğer bölümlerine dört gözle bekliorum!

  42. AyhanSVS said

    offf ibiza da aşkı tekrar tekrar izliyorum ben o bölümüde hatırlıyorum :)

  43. sipsi said

    ayhansvs ben o dediğini yaptım e-mail de yazdım sitenin ismini ama cvp gelmedi.artık baktılarmı bakmadılarmı bilmiorum:(

  44. Gizem said

    AyhanSVS çok teşekkür ederim dediini yaptım video şu anda yükleniyor . Tekrardan çok saol…

  45. oya said

    çok çok saolun çok özlemişimm gerçekten diğer bölümleride sabırsızlıkla bekliyorummmmm onlarıı çoookkk seviyorumm

  46. sipsi said

    turmalina başka video koycan dimi.valla koyarsan tam süper olacak.çok nostaljik oluo.hiç diilse onlarla yetinelim.zaten dizimizi kaldırdılar ühühühü :((((

  47. AyhanSVS said

    önemli değil arkadaşlar indirin istediğiniz gibi…

    sipsi bende attımcvp gelmedi

  48. kanaldprotesto said

    ay kanal d nasıl kesmiş her şeyi :)) karşılaştırın bi orjinalleriyle.. hayret bir şey ya..
    çok teşekkürler, acaip nostaljik oldu..

  49. AyhanSVS said

    şarkının nakaratını kesmişler o hızlı okunan yer yok bi 30 sn kadar sürüyo

  50. ECE said

    turmalinaaaaaaaaaa çok teşekkür ederim ellerine sağlık bana dünyaları verdin tekrar teşekkürler süpersinnnnnnn yaa!!!!!

  51. serkan said

    çok güzelllllllllll seni seviyorummm facunda natalia aşk meleğimmmm

  52. AyhanSVS said

    oy mükemmel daha devamıvarmı turmalina?

  53. turmalina said

    Başka videolar da koayarım arkadaşlar ama şu aralar çok yoğunum.Şu an nete girmeeyecektim fakat şu yanda gördüğünüz eğitime destek resmindeki kampanyaya destek vermek için girdim.Topladığım kullanılmış/yeni kitapları gönderceğim adresi almak için nete girdim..
    Ama çok yakında devamı da gelir..

  54. pelin said

    manyak lan bunlar sapıtmışlar

  55. pelin said

    yaw muneca barava nın yerini tutmadı sos mi vida alışamadım ama ama eminim varya yapımcı yada yönetmen yine öpüşme sahnesi var deyince ne kadar seviniyorlardır filmi bahane edipp …

  56. turmalina said

    Pelin,Natalia evli ve mutlu öpüşmeyi sevseydi kocası ile öpüşürdü.Onlar bizdekiler gibi 1 ay sonra boşanmıyor birbirlerini aldatmıyorlar..

  57. buket said

    arkadaşlar bu güzel videoları hazırlayan kişi cemal
    ama ben bugün hem diziyi hemde bu türkçe bölümlerin devamını sordum dizi hakkında kesin bir bilği yok ama bölümler için var cemal bey siteyi kendi isteğiyle bırakmış inşallah ğeri döner bu yüzdende başka türkçe bölüm yok

  58. AyhanSVS said

    yukarda açıklamayı yapmıştızaten

  59. ceylan said

    selam ya cok seviyorum sizi harikasınız çok yakışıyorsunuz muhteşem

  60. ceylan said

    ya bide başka bölumleri yokmu cok kısalar

  61. fatih said

    daha baska bolumleri yokmu? varsa koyun lutfen

  62. experanza said

    NATALİAMIZI BİZE GERİ VERSİNLER

  63. nataliam said

    ya youtubeye erişim yasağı geldi mahkeme kararıyla durduruldu.biz videoları nası izlicz???

  64. berrin said

    çok saool videolar çok güzel buna çok ihtiyacımız vardı başka varsa yine istiyoruz birde arkadaşlar vahşi güzeli çok özledik onu tekrar yayınlatmak için knal d ye mailler atsak gelir mi?

  65. smvsmv said

    berrin, kanal d ye bangır bangır reklamını yaptığı aşk meleğimi geri koysun diye ne imzalar toplandı mailler atıldı,bizi duyan olmadı.vahşi güzeli mi koycak?yayınlıycak bişey bulamazsa belki:(

  66. smvsmv said

    turmalina diğer yerlere yorum yazamıyorum.noldu ya.anlamıyorum.

  67. SU said

    videolar gerçekten harika.berrin arkadaşımıza katılıyorum. hepimiz kanald ye mail atsak istek üzerine yayınlarlar herhalde.vahşi güzel başkaydı.kanald duy artık sesimizi yayınla diziyi.

  68. melda said

    dalga geçer gibi filmi bi koydular bizi alıştırdıktan sonra geri çektiler eskinin mübtelası olduğumuz pembe dizileri tadında romantik bi diziydi şimdiki deli dolu dizileri yayınlayıp bu güzellikleri bi kaç hafta sonra yayından kaldırmak milletle dalga geçmek yeter artık ya koymayın koydunuzmu diziyi gösterinnnnnnnnn

  69. PINAR said

    slm pınar izmirden ben ilk ziyaret ettim bu siteyi arkadaşlar bende yazmayı denedim . vahşi güzeli tekrar baştan koysunlar ya burdan kanal d ye sesleniyorum çok süperdi ya hele ivoya bayılıyorum. lütfen rica ediyorum eminim herkez tekrar baştan izlemek için sabırsıızlıklan bekliyordur ilgililere duyrulurr VAHŞİ GÜZEL TEKRAR EKRANLARA GELSİNNNN SAYGILAR….

  70. PINAR said

    slm izmirden ben PINAR ilk ziyaret ettim bu siteyi arkadaşlar bende yazmayı denedim . vahşi güzeli tekrar baştan koysunlar ya burdan kanal d ye sesleniyorum çok süperdi ya hele ivoya bayılıyorum. lütfen rica ediyorum eminim herkez tekrar baştan izlemek için sabırsıızlıklan bekliyordur ilgililere duyrulurr VAHŞİ GÜZEL TEKRAR EKRANLARA GELSİNNNN SAYGILAR….

  71. esra said

    yaa ben vahşi güzelide kaçak kızıda aşk meleğinide izledim.tabi aşk meleğim yayından kaldırılana kadar
    ben vahşi güzelin tekrar yayınlanmasını istiyorum am öğleden sonra çıksın o kadın programlarını izlemek istemiyoruz lütfen vahşi güzeli yeniden yayınlayın
    lütfen natali ve fakunda gibi iki hariha oyuncuyu ve onların yaptığı o harika dizilerini türkiye birdaha bulamaz.eğer bu dediklerimi ya
    pamıyosanız vahşi güzelin 1. bölümden sonuncu bölüme kadar intenette yayınlayın herkes istediği bölüme tıklasın ve izlesin türkiyenin aşkı seven gençlerini yaşlılarını bu aşşktan mahrum bırakmıyın.lütfen eger bu dediklerimi yaparsaniz benim mailime bunu gönderein
    sevda_sinamalarda_15@hotmail.com
    lütfen
    lütfe

  72. esra said

    yaaaaaaaaaaaa lütfen vahşi güzeli yeniden yayınlayın lütfen beni kırmayın lütfen o diziye aşığim

  73. amy said

    valla bende seviyodm vahşi güzeli bi daha oynatın izlerz aşk meleğimide uygunsz görüntüler yüzünden kaldrdınz yazın yayınlatn lütfen…

  74. serkan said

    güzelll kızzz

  75. ayşenur said

    hastayım ben bu ikiliye harikalarya noğlur tekrar yayınlayın bence harika bu dizi cıksın tekrar kanala böyle bir dizi yok hayatta

  76. smvsmv said

    ooff off keşke yayınlasalar tekrar.nerdeee!!!!!!bence de böyle bi dizi yok.beni her dizi böyle etkilemez,hiçbşy izlemesem yazılılarım varken bile aşk meleğimi izliyodum.vahşi güzeli izlerkin baya bi küçüktüm daha ilk okul 5 deydim ama onu da kaçırmamıştm.pembe dizi değil ya natalia yla facu nun çektikleri bambaşka bşy:))

  77. zehra said

    ben natayaya hastayım ono bayılıyorum ne olur dizilerini yayınlayın

  78. yagmur said

    ben onun hayranıyım natalya ağlayınca bende ağlıyorum o gülünce ben kendimi iyi hissediyorum onu çoooooooooook seviyorum

  79. SOS Mİ VİDA said

    ya off ya yayınlasalar ya internetten ispanyolca izliyorum ara sıra şuan 107inci bölümü izledim ama tabi arada neredeyse 50 bölüm yoktu .. o yüzden onları izleyemedim :(

  80. özlem said

    ya bende severek izliom ama yayından kaldırıldı aşk meleğim lütfen tekrarlarını verin…:)

  81. özlem said

    cunku bayılıyorummmmm o diziye yaaaaaaaaaaaaa

  82. ayse said

    ya ben bitiyorum o diziye lutven devam yayinlayin olmuyo saat lutven 2 de baslatin ne olur

  83. greenleaf said

    ya bu diziyi yeniden veriyolar mı ya
    ben hiç denk gelmedim bu aralar

  84. nilay said

    vahşi güzel tekrar yayınlansın yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  85. emine said

    allah askınqa vahşi güzeli tekrar yayınlansın
    yalnız gündüz arası lsun yalvarıyorum kanal yapsan yapsan bunu sen yapasın ne olurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  86. cengiz said

    ya bence tekrara vahşi güzel koyulsun sos mi vidayı izlemek istemiyorum vahşi güzel ne olurrrrr ya
    herne zamön
    olursa olsun yeterki verilsin

  87. arzuuuuuuuuuu said

    biz 11 kişiyiz ve vahşi güzelin hastasıyız ne olur yenidern baslasın hep izleriz hiç bıkmadan ne olur

  88. burak said

    ya natalıanın en güzel dizisi vahşi güzel di tekrara yayaınlanbsın

  89. hasan said

    selam arkadaşlar ya keşke vahşi güzel tekrar yayınlansa ya çok özledim o diziyi zaten naty ve facuyu çok seviyorum bitsin artık bu özlem aşk meleğimide kaldırdılar zaten bari vahşi güzeli koysalar bıktık kadın programlarından yaa tv izleyesim gelmiyor videolar içinde tşkler elinize sağlık keşke bütün videolar olsa yada diziyi yeniden koysalar keşke ne olur yaa

  90. derya said

    pembe dizi istiyoruz… yeter artık! akşama kadar yayınlanan, yok efendim kim kime ne demiş;öbürü ne cevap vermiş… türünden bizi hiç ilgilendirmeyen lakırdılardan bıktık usandık!!!
    Onun yerine pembe diziler koysunlar ekrana… maksat zaten gönlümüzü avutmak değil mi arkadaşlar? Bize ne üç-beş kişinin yapay gündeminden…

  91. eceeee said

    vahşi güzel tekrar başlsnnnnnnnnnnnnnnnnnn mili _ivo yu çok sevyrmmmmmmmmmmmm

  92. eceeee said

    ivoooooooo benmle evlennnnnnnnnnn

  93. natalia oreiro said

    ya valla su sos mi vidayı yayınlasalar baska bişey istemiom ha
    natalia müthiş bi kız valla gerisi boş bitane o ya canım

  94. ipek said

    ya videolar süper bunları nerden yüklüyorsunuz

  95. özgem said

    çooooookkkkkkkk guzelllllllllllllll keşke tekrar yayınlansa vahsı guzel ivoo askımmmmmmm

  96. burcu said

    keşke yeniden ekranlara gelse ne iyi olur çok güzel olur bence süper vallah sizi çok seviyorum lütfennnnnnn bir daha yayınlansın vahşi güzel dizisi onu çoooooooooooook seviyorum ivo çok yakışıklı mili yani milagros çok güzel ve çekici çok güzel bir kadın onu çok seviyorum hem vahşi hem güzel

  97. selime said

    yaaaaa ne olur yine baslasin vahsi güzeli coooooooooook seviyorum natalia cook güzel ve cekici kiz

  98. selime said

    yaaaaa ne olur yine baslasin vahsi güzeli coooooooooook seviyorum natalia cook güzel ve cekici kiz oo diziye bayiliyorum

  99. [...] Original post by turmalina [...]

  100. milagross said

    ti amooo natalia oreiro jnmm ya bu kıs neden bu kadar şeker bole yaws her hali gusel bu kısın

  101. merwe said

    yaa yine yayınlansınnnnnnnnn

  102. merwe said

    yaa yine yayınlansınnnnnnnnn çok özledikkk

  103. duygu said

    onlara aşıgııııııııııııııııııııııııım

  104. duygu said

    ya nıye hep bu dızılerı kızlar ızlıyo :) erkeklerın salak olduklarının ıspatı natalıya ve facundo sızı cok sevıyorum

  105. GAMZE said

    yaaaaaa naty ve facundaya aşığım ama onları izleyemiyorum bıktım APTALCA kadın programlarından veSALAKCA dizilerden AŞK istiyorum NATALİA YI FACUNDAYI istiyorum VAHŞİ GÜZEL NEEEEEOOOOOOOOOLUUUUUUUUURRRRRR tekrar izlemeliyim

  106. armes said

    yaa wahşi güzel tekrar yayınlansınn :(

  107. mili said

    natalia oreiro yu cok ama cok beyemıyor ve sevıyorum vahşi güzel dizinde onu tanıdım ve diziye bayıldım tekrar izleme sansımız olsa keske ama vahşi güzeli

  108. mili said

    ya bu kardar güzel aşk olurmu ya

  109. armes said

    yaa gerçekten süper bi dizi offf insan izlerken kendinden giçioo :(

  110. armes said

    yaa tekrar yayınlansın dizimizz :(

  111. sewgı said

    ya bole muhtesem bı dızıyı nıye bıtırdıler nolur yenıden yayınlansın sabah erken saatede razıyım lutffffeeennnnnnn olmadı ask melegım tekrar yayınlansın o dızılere bıtıyorum we sıze yalwarıyorum nolur tekrar koyun su dızılerı

  112. damla said

    ya bu diziyi sanki benim hayatımı anlatıyo yani böyle bidiziyi nasıl çıkarmaya akıl etmişler bilmem doğrusu yani ne akıl be tamam dizi güzel kız güzel flimin yorumu güzel daha ne kardeşim izle izle dur ama artık hiç yayınlamıyorsunuz valla küstürmeyin kendinize ben izlemessem bilinki bütün türkiye izlemiyo bak gerçek diyom ha neyse laqfı fazla uzatmıyorum ve siz beni beyenmi,yormusunuz deyip bir espiriyle geçiyorum sizi öptüm sonsuz

  113. ya bu diziyi sanki benim hayatımı anlatıyo yani böyle bidiziyi nasıl çıkarmaya akıl etmişler bilmem doğrusu yani ne akıl be tamam dizi güzel kız güzel flimin yorumu güzel daha ne kardeşim izle izle dur ama artık hiç yayınlamıyorsunuz valla küstürmeyin kendinize ben izlemessem bilinki bütün türkiye izlemiyo bak gerçek diyom ha neyse laqfı fazla uzatmıyorum ve siz beni beyenmi,yormusunuz deyip bir espiriyle geçiyorum sizi öptüm sonsuz

  114. ya bune dizi ya pembe diziymiş hıh pembe dizi görmesek pembe dizi diye yutturcaklar kız resmen zaten adamın öpmesine dünden razı adamda zaten sapık herifin teki allah ne verdiyse götürüyo valla oh mercimeyi fırına vermişler be böyle role can feda böyle dizide oynayayım 10 miyar borcum olsun be esyt yavrum

  115. hakkını verelim mi aşkının namusunu kurtaralımmı yadeden eh yeter be adam olana çok bile

  116. sewgı said

    kardesım ne salak salak yorumlar yapıosunuz ya bursı elestırı deıl natalıa sewerler sıtesı adam gıbı yorum yapacaksanız yapın sewmıosanızda ızlemeın ya bu ne sıktınız ya

  117. sewgı said

    natalıa senı sewıyorum……………

  118. mili said

    of ya bu aşk ne güzel bı aşk ya gene ekranlara gelsin bu dizi bu

  119. mili said

    niye bu kadar güzel bı kızsın mil ya ivoda cok yakısıklı bırbırınıze cok yakısıyorsunuz:-) cok güzel ve tatlısın natalıa

  120. özlem said

    çok güzel bir dizi keyifle ve severek izledim

  121. özlem said

    çok güzel bir dizi severek ve beyenerek izledim

  122. armes said

    ismini wermeyen şahıs diziyle alakan olmadığı ortada bi zahmet salak salak yorumlar yapıp benim sinirlerimi bozmaa lan sen kendini ne sanıonn sewmiosan diziyi yol alll anladın sennn :@

  123. armes said

    yaa warayaa bunlarr gibi kendini bilmezler insanı katil ediooo birine gerekli dersi wersen bak bida yapabiliolarmıı salak salak yorumlarıı :)

  124. armes said

    yaa warayaa bunlarr gibi kendini bilmezler insanı katil ediooo birine gerekli dersi wersen bak bida yapabiliolarmıı saçma sapan yorumlarıı :)

  125. armes said

    yaa warayaa bunlarr gibi kendini bilmezler insanı katil ediooo birine gerekli dersi wersen bak bida yorum yapabiliolar mı :)

  126. sonferman said

    vahşi güzel manyak dizi oturup kankilerle izliyoduk ne güzel ne varsa kaldırcak… burdan kanal d ye sesleniyorum VAHŞİ GÜZELİ YA KOYARSINIZ YAYINA YADA KOYARSINIZ YANİ……

  127. armes said

    ya kanal d laftan anlamıo baksanıza haala dizi yok meydanda aaa yeter amaa topunun canı dayak istioo haksızsam haksızsın diyin amaa yalan mı yaa walla dayaklıklar haa :)

  128. woolf3535 said

    heymillet beni dinleyin kendinizi yırtsanızda bu diziyayın lan mıyacak neden mi nedeni kanal d reyting karın agrısı 100 bin i aşmamış diziler yayın dan kalkıyo dipnot herkes arkadaşlarına ısrarla kanal X E msn EN AZIN DAN BAŞ KAKANAL LAR DA VAR TC de bel ki tutar . buarada bukadın hakikaten biharika bişey bişey çün kü in san olamaz bukadargüzel bişey:)

  129. armes said

    ii de ne yanii sinirli çocuk dizilerinin reytingi wahşi güzelden daha mı çok ee yuhh yaa saçmalık haa..

  130. tuğba said

    yeni bölümleri nezaman bilen yazsın lütfen ya

  131. hılal said

    ya bn vahşi güzelin tekrar yayınlanmsını istiyom benimle birlikte butun okul istiyoı ne olur baslasın yeter artık

  132. hılal said

    ya bu vıdeo koyan cdaha fazla koysun ne olur ya

  133. armes said

    walla herkes istio dizinin tekrar yayınlanmasını ama nedense sesimizi duyan yokk umarım bi duyan olurr :(

  134. hılal said

    ya bn vahşi güzelin tekrara başlamasını istiyom ne olur

  135. büşra said

    ben vahşi güzel dizisini çok seviyorum. hergün yarım elmanın tekrarlarını izlemekten bıktım. lütfen vahşi güzeli yarım elma yerine koyun tekrar oynasın.

  136. büşra said

    ben youtube de vahşi güzelin bölümlerini izlemek istiyorum ama ordaki videolar orjinal olduğundan dolayı izleyemiyorum lütfen o videoların türkçelerinide oraya koyun

  137. nihal said

    slm ya arkadaslar gerçekten biseyler yapmamız lazım ya uyuz oluom bu kanal d ye hep böle yapıo sinir diğer kanallarda böyle şeyler fazla olmuo kanald de hep oluo. bari yayına koymayacaksan ver videoları youtube izleyelim bu kadarda gaddar olmayın lütfen ya
    yani çok büyük reyting alacaklar ama anlayışları kıt herhalde anlamıyolar aptal aptal diziler koyacağına koy vahşi güzeli bak nasıl reyting alıo kaç bin kişi bu diziyi tekrar izlemek istio.

  138. selin said

    slm ya ben de nihal arkadaşıma katılıyorum neden boyle yapıyorlar anlamıyorum vahsi güzelden geçtim son çıkan bu diziyi niye kaldırdılar ailecek bakıyordum izleyicilere hiç saygıları yok izlenmiş diğer dizilerin tekrarını koyyorlar luzumsuz yere bu diziyi kaldırıyorlar umarım koydukları dizide izlenme rekorları kırıyordur.

  139. nihal said

    of ya gıcık kanal d yabancı damadı koymuş yani anlamıyorum sesimizi duyurmamız için daha ne yapmamız gerekiyor?

  140. fatma said

    çokkkkkkkkkk
    beyendim

  141. beste said

    harikalar yawww ikisine de bayılıyorm çk uyumlu bi çifttt:))

  142. beste said

    armes’e katılıorm herkes kafasına göre aptalca yorumlar yapmasnnnnnn!!!

  143. beste said

    yaw şu kanald napmaya çalışıo anlamadm. vahşi güzel bittiktn sonra hep yeni bir filmi bekledm. sonunda geldi AŞK MELEGİM… fakat bu filmi de neden 1 hafta sonra yayından kaldırdılar???dayaklık ya bunlarrr

  144. TUANA said

    ben vahşi güzelin tekrarını istiorummmmmmmmmmmmmmmm

  145. nihal said

    yaww lütfen koyun artık bitsin bu özlem diziyi o kadar özledimki arkadaslar anlatamam size.keşke bir yerlerde satılsa cd leri

  146. GÜLER said

    naty çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  147. GÜLER said

    hastasıyım hastası naty hastası

  148. GÜLER said

    kanal d lütfen sizden cevap bekliyorum lütfen

  149. aliye said

    ya lütfen size yalvarıyorum şu vahşi güzel’i bir daha vizyona koyun onları çok seviyoruz heyecanla bekliyoruz lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:):)

  150. selin said

    off ben tam bi vahşi güzel delisiydim şimdi videoları isledimde cok özldigimi farkettim yhaa ltfen duyun sesimizi koyun su vahşi güzeli bi daha kanal ddd nolur duy sesimizi benm gibi birsürü arkadasımda cok seviyodu bi deneyin pişman olmazsınız sizin iiyliginiz içinde lütfen duy seimizi ben cok seviyorum bu diziyi nolur koyun yhaa :(

  151. nihal said

    arkadslar kanal d zeynayı koymuş eğer zeyna iii reyting yapamazsa inş vahşi güzeli koyalar.sakın zeynayı izlemeyin::) zeynanın yerine vahşi güzeli koysunlar.(umarım koyarlar)

  152. sanem said

    bu videolarda olmuyor :(

  153. nehir said

    kmjkljf

  154. berçin said

    videolar artık yalan olmus sanırım açılmıo!

  155. nihal said

    evt yaw neden videolar açılmıo

  156. gamze said

    vahsi guzeli cok severek izliyordum lutfen tekrar yayinlarmisinizzzzzzzzzzz ne olur

  157. ayca said

    yaaaaaaaa cok güzel bi dizi lütven yine yayinlayinnnnnnnn ne olur yaaaaaaaaaa
    hele o ivo yokmu hasdayim yaaaaaaaa
    öyle bi kizda görülmedi cidden
    komm bitte mann hadi

  158. ada said

    ya ben izleyemiyorum ne yapcam yardım edin lütfen videoya tıklıyınca açılmıyo :(:(

  159. gizem said

    lütfen vahşi güzel dizisini yayınlayabilirmisiniz_? gece yarısı 3 olsun 5 olsun hıc farketmez yeterkı yayınlayın lütfennnn=(

  160. ferhat said

    merhaba ben belcikadan ferhat…
    vahsi guzel kanal d de yayinlandigi zaman bakmistim hicbir bolumunu kacirmadim ama artik hic biryerde bulamiyorum lutfen rica etsek yayinlayabilirmisiniz.. simdiden tesekurler ellerinize emeginize saglik…

  161. rabia said

    dızının bolumlerını hıc kacırmamısımdır oynasa yıne kacırmm

  162. rabia said

    bı daha yayınlayın kanal dde

  163. rabia said

    süperrr bı dızı ızlememek mmkun degl

  164. damla said

    ya ben izleyemedim nasıl izleniyo bana yardım edin lütfenn

  165. songül said

    yha cok saolun cok gusel bır dızı.kac kez ızlememe ragmen hala bıkmadan ızlıyorum.cok tesekkurler.ama tv de verse daha cok sevınırım

  166. dilek said

    ya bu dizi yi 24 saat koysunlar izlerim çok seviyorum

  167. mery said

    lütfen bu diziyi tekrar ekranlara koyun görmek istiyorum

  168. dilek said

    vahşi güzel dizisini çok begen miş tim lütfen tekrar koyun

  169. c87 said

    ya gerçekten şu vahşi güzel ya yayınlansın tv de yada nette online izleyebileceimiz bi site olsun ben indiremiyorum rapidshareden lütfen online izleme şansı olsunn :(( !!

  170. tugce said

    süperrrr

  171. yildiz said

    offf bu ne ya hic bi tane video kalmamis :(

  172. seda said

    lütfen ne olursunuz bende izlemek istiyorum nasıl izliycem biri anlatabilirmi

  173. seda said

    yaa yalvarırım yorumları okuyorum ama bulamadım nasıl izlendiğini lütfen lütfen yazın nasıl izliycem yalvarıyorum birisi bana yazzın

  174. yildiz said

    ben ispanolcada bütün bölümleri izledim ama hic birsey anlamadimmm :'(
    yaa offf :'( türkceden izlemek istiyorumm bölümleri

  175. cansu said

    ya şimdi ne sarardı yaz akşamları izlemek offff burdan kanal d yöneticilerine sesleniyorum duyun beni beee ruhsarı koycağınıza aşk meleğimi koyun bişe yapın artık bizide çileden çıkarmayın

  176. serap said

    lütfen yalvarıyorum vahşi güzel dizisini yayınlayın hastayım bu filme süper dizi

  177. serap said

    ya saçma sapan diziler koyuyosunuz kanal d yönetimi vahşi güzelli koyun ruhsarın yerine

  178. karakız :) said

    ya ben bıktım ruhsarı ıslemekten ne bu ya mılattan oncekı fılmlerı yayınlıyorsunus da vahsı guselı yayınlamıorsunus.lutfen bız VAHSI GUZELI ıstıyorus

  179. yeliz said

    yaww youtube yasaklandı bunları nası indircez şimdi??

  180. Mürvet said

    Ya arkadaşlar boşuna çırpınmayın. Kanal d’nin ilgili yetkilileri acaba bu yazılanları okuyor mu? Bence el birliğiyle kanal d’ye hepimiz mail atalım. belki bi işe yarar.

  181. Mürvet said

    Ya bi de benim anlamadığım en fazla beğenilen dizi Vahşi Güzel’ken sonradan çıkan 2 dizisinin neden daha çok videosu var anlamadım gitti.

  182. ŞEFİKA VE MERVE said

    anam şu vahşi tırmığı goyunda izliyek oldumu anam hadii saygılar sunarız

  183. özlem said

    videolar silinmiş sanırım ben de sevinmiştim türkçe videoları buldum diye :(

  184. ece said

    arkadaşlar bilen varsa yardım etsin vahşi güzelde milinin sevdği bir sanatçı vardı mezarına giderdi ve t-shirt giyerdi kimdi o kadın??

  185. nejla said

    iğrençççççççççççççç bir diziydi yayınlamasınlar birdaha

  186. ÇİĞDEM said

    ya ben kanal d de çıkmasını beklediğim diziler var aşk meleği yarıda kaldı onu ve sos mi vida adlı dizi bunların reklamını kanal d yaptı ama bir türlü yayınlamadı bu beni gerçekten çoooooook üzdü sesimizi duy kanal d ve lütfen dizileri yayına koy bu dizileri bekleyen çok kişi var lütfennnnnnnnnnnnnnnn

  187. merve said

    ya vahşi güzel dizisinin videolarını neden internette neden yayınlamıyolar sinir oluyorum yetkililer size sesleniorum ha bide türkçe olursa çok makbule geçer =)

  188. film said

    cok guzel eywallah

  189. aslı said

    çok güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll diiiiizzziiii nataliaya baaaaaaaaaayılıyorum süpeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  190. gülistan said

    yayınlarınız için teşekkür ederim ben en çok vahşi güzeli izliyordum lütfen yine yayınlansın onu çok seviyorum yeniden izlemek istiyorum hiç kaçırmıyorumbütün mahalle izliyoruz

  191. alev kaya said

    hm…..niye olmuyor yaaa yeniden koyabilirmisin?

  192. alew said

    vahşi güzel dizisini yeniden yayınlayın nolurrrrr

  193. gülten said

    dizi süper di

  194. naz said

    natalı senı çok sevıyorum lutfen bana karsılık ver bır karsılık ver olurmu ayrıca bunu ıstıyorum sadece bır cvp

  195. İSMİnaz said

    tekrar vızyona gel senı ıstıyoruz vahşi gusel…..

  196. elif said

    ii de bunlar açılmıo qiee ç0q sacma bnde vahşi quzeli çoq sefiorum ama malesef açılmıo buraya erişim engellenmşdr fln dir bnları bilen brinis yoq muuu ??? :(

  197. rona said

    ya lutfen vahsi güzel dızısınını yenınden yayınlayın lutfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:::(

  198. sunaz said

    evet nolur yayinlayin bence hepimiz arastirip nereye basvurabilirz nasi yetkililere ulasabilirz bulalim of yaaa bu diziyi izleyen sihrine kapilio kesinlikle eger hala bu dizi konusuluosa yayinlanmali facu benim ilk askim ve hala youtube dan izliyorum onlari

  199. mehtap said

    yaa bende bu dizi izlemek istiyorum ama izleyemiyorum yardımcı olurmusunuz nerden nasıl izleyebilirm… ben bunların hayranıydım tekrar yayınlanmasını istiyorummmmmmmmmmmmmmmm sesimizi duyun ve tekrar yayınlayınnnnnnnnnnnnnnnnnn:):):):):):)

  200. derya said

    ne olur vahşi güzelin tekrarını verin yaaaaaaaaaaaaaa:(

  201. Yildiz said

    admin nerdesin yaaaaaaaaaa

  202. ya nolur bırı yardım etsın vıdeolar sılınmıs cok lazım :( cok sevıyorum vahsı guzelı :(:(:(

  203. zelaaa said

    selam.
    ya bu kadar insan bu diziyi istiyo ve karsilik bulamiyo cok kötü bi durum ama bende tekrardan izlemeyi cok isterdim umarim bi caresi bulunur :D

  204. natalia ve facundo said

    ya bu dizi süperr birbirlerini sevdiklerini ve aşklarını ne güzel gösteriyolar yaa kanal d ye sözüm tekrar koysunlar bu diziyi lütfennnnnnnnn …… ama yaa çok istiyor herkes bu diziyi yaa

  205. nolur bu dızının vıdeoları elınde olan bana yolasın bukadar natalıa hayranını bundan mahrum bırakamayız lutfen arkadasım benı duyuyosan lutfen asena_19@windowslive.com

  206. serap said

    bıse ızleyemedıkkı lanet olası sıte engelını kaldırın ozman yorum yapım

  207. gönül said

    ulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa engeli kaldırın daaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  208. gönül said

    yalvarırım kanal d bu diziyi istiyorum senden ne olur allah aşkına

  209. olivya said

    slm KANAL D reytınglerını dusunuosan bu dızıyı tekkrr yayınlaaa LUTFENNN….Okulum oldguu ıcn gundzz reytng kazadrmm ama aksam satlerıne koyarsanz kazandrblrmm:)

  210. ppunder said

    arkadaşlar, linklere tıklayınca youtube açılıyor, sonra ne yapmam gerekiyor? açılan sayfada diziye dair bir şey göremedim?
    teşekkürler..

  211. güler said

    lütfen kanal d reyting patlaması istiosan vahşi güzel i tekrar yayınla!!!!!

  212. BURCU YILDIZ said

    VAHŞİ GÜZEL dizisinin tekrar yayınlanmasını istiyorum.ilgilerinize teşekkürler..

  213. G! said

    Kanal D veya başka bir kanal!Lütfen artık yayınlayın şu diziyi internette hiçbiryerde yok türkçe olarak.Orijinali var ama türkçe altyazısı yok.

  214. emine said

    ya ne olursunuz bu diziyi tekrar koyun size yalvarıyorum sizin isteniğiniz reytink değilmi tekrarını koyun ben izlerim biz btün mahalleli bu diziyi istiyoruz ne oluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur :(

  215. tugba cetin said

    ya yalvaririm size oynatin veya internete koyun izleyelim ya yapmayin iskence bu bize

  216. YAĞMUR said

    LÜTFEN ŞU DİZİYİ TEKRAR YAYINLAYIN LÜTFEN

  217. G1 said

    Arkadaşlar bu dizinin tekrar yayınlanması için ne yapabiliriz.Bu kadar kişinin isteği boş çevirilmemeli.Bu dizi yeniden yayınlanmalı…

  218. sekilmsn said

    ya nie açamıyoruzben bu diziyi izlemek istiyorum hala hala yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  219. selin said

    hayatımda izlediğim tek dizi lütfen tekrar yayınlayın

  220. zeyna said

    ya bn vahşi güzelin bütün bölümlerini izlemek istiyorum nasıl izleyebilirim bna yardım edin

  221. naz said

    allah aşkına film yeniden yayınlansın hayatım da bi filmi bu kadar çok sevdim işkence etmeyin yayınlayın

  222. naz said

    nataliayayı kimse benden çok sevemez tekrar dön ekranlara

  223. sely said

    haklısınız arkş.bu dizi tekrar yayınlnsın bende bölümlerini izlemeye calısıom ama olmuyor int izleyebilen varsa banada soylesin

  224. yağmur said

    ya herkes bu kadar istediğine göre sizde artık bu msjları okuyun ve bu diziyi yayınlayın star tv geçen sene kaç yıl aradan geçmesine rağmen rosalinda yayınladı ve ne kadar güzel seyredildi sizde vahşi güzeli yayınlayın birde onu seyredelim onlar yayınlandığında ben küçüktüm tam olarak hatırlayamıyorum ama çok güzeldi yarım yamalak hatırlıyabildiğim kadarıyla ayrıca ikidir yabancı damadı yayınlıyacağınıza onu koyunda ağız tadıyla seyredelim lütfn

  225. sude said

    vahşi güzel çok güzel bi diziydi ben okuldan geldikten sonra sırf o diziyi seyredebilmek için o azın güzelim havalarda evde oturup dizinin saatini bekliyordum ne olur tekrara yayınlayın lütfen

  226. G! said

    Yayınlansın artık yeter ya!Bu kadar olmaz ki.Yayınlasalar n’olur sanki.Keşke ilk yayınlandığında biri kaydedip internete koysaydı…

  227. G! said

    İvoyla Milinin efsanevi aşklarını tekrar görmek tekrar izlemek istiyoruz.Bu dizi hiçbir diziye benzemiyor.Kaç tane pembe dizi izledim hiçbirinden aynı tadı alamadım.Ayrıca bu dizi ilk yayınlandığında daha 9-10 yaşlarındaydım.O yüzden çok fazla anlamıyordum.Tekrar yayınlasalar,doya doya izlesek ne güzel olur.Dizi bittikten bi süre sonra tekrar yayınlanacağını duyurmuşlardı.Bir kaç bölüm yayınlandı mı hiç mi yayınlanmadı hatırlamıyorum.Haftasonu sabahları aşk meleğim oynuyor.Onun yerine ya da ondan önce bile olsa kalkar izlerim.Yeter ki yayınlansın.Yeter ki Kanal d bizi duysun…

  228. chojuk said

    ya arkadaşlar ben bu türkçe videoları izleyemiorum neden biri bana bunu açıklaybilirmiiiii:(:(:(:(:(:(:(:(:(

  229. fatma said

    ne olur türkiye kanallarında artık çıksın diziyi çok beyeniyorum ne olurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr sesimi duyun

  230. karmakara said

    trkce videoları:(

  231. G! said

    Ya rüyalarıma girer oldu.Dün gece rüyamda bi kanalda vahşi güzel yakında diye reklam geçiyodu.Ne kadar seviniodum ya.Yayınlasalar artık bıktık beklemekten….

  232. G! said

    Neden yayınlanmıyor artık yayınlansa ya!!!…

  233. naz said

    duyun da yayınlayın artık

  234. naz said

    duyarsız kanal d duy artık onca insan bu filmi bekliyo

  235. akın said

    seni seviyoruz tüm türkiye seni yaşamak herşeye deger

  236. salih said

    beni bu filme ablam hasta etmişti o zaman 13 yaşındaydım izlediğim en güzel pembe dizi keşke yenide bidaha olsa ne güzel olurdu….heee bu arada bakmayın bana ben hayatta pembe dizi izlemem kurtlar vadisi felan cok severim ama bu dizi çok farklı bambaşka süper bi dizi:D:D:D

  237. vanilla said

    Arkadaşlar bu dizinin tekrar yayınlanması için kanal d yi mail yagmuruna tuttum.bir kez bile geribildirimde bulunmadılar.halbuki okadar çok yayınlanmasını isteyen var ki. eminim reyting rekoru kırıcaktır tekrardan yayınlansa.yayınlanmasını isteyen herkes sürekli mail göndersin kanal d ye.sesimizi duysunlar artık..

  238. G! said

    Üff sıkıldım beklemekten yayınlasalar ne kaybederler ki?Ayrıca sabahın beşinde altısındada olsa olur.Yeter ki yayınlansın.Bu kadar insan hayal kırıklığına uğramamalı!!!!….

  239. merveee said

    yaa ben bu yukarda ki videoları izleyemiorum nedn acaba??????

  240. yesim said

    yha su fılmı tekrar koyun beaaa sız para kazancaksınız bız degll …..

  241. nil said

    yaa vahşi güzel dizisinin hastasıyım önceden çıkıyodu tekrar koysun kanal d ya yeter artık u arka sokaklar dizisini koymasınlar yoksa kusucam kac senedir bıktım onun yerine vahsi güzeli koysunlar ya duyun artık sesimizi kanal d yayınlayı artık en kısa zamanda lütfen……..

  242. bilge said

    ben bu kanal dyapımcısının varya yahu arkadaş hiç mi okumuyolar bunları onca insan bu diziyi istiyo yuh ya

  243. nazlı said

    ya neden ben vahşi güzelin bölüm özetlerını seyredemıyorm offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

  244. irem said

    nasıl izliceez ya

  245. gamze said

    merhaba arkadaslar bende sizin gibi vahşi güzel hayranlarından biriyim büyük küçük herkesin sevdigi bir dizi bence yapmamız gereken kanal d yi izlememek yada iletişim kurmak lazım arayıp ordaki kişilere gercekten ne kadar istediğimizi göstermeliyiz

  246. vahşi said

    hiç güzel degil bok gibi
    dizi:D

  247. seçici said

    ya ben türkçe bölümlü dizileri izleyemiyorum arkadaşlar nasıl açıcam biri söylesin lütfen ??

  248. MUNECA BRAVA said

    selam arkadaşlar!!!!!!!!!!!!ben de natalia oreiro’nun büyük hayranlarındanım!!!!!!bu siteye girip de bu muneca brava dizisinin türkçe videolarını koyduğunuzu öğrenince çooooooooooookkkkkkk sevindim :-) fakat denedim sanırım sizin dediğiniz gibi bunlar tarih olmuş galiba açabilseydim büyük bür mutlulukla ben de izleyecektim ne var ki ben de bazı arkadaşlar gibi açamadım lütfen aranızdan bilen bir arkadaş bana yardım ederse ya da türkçe dublajlı videoları nerede bulabilceğimi söylerse çooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkk sevinirim lütfennnnnnn :-( ben de sizden bilen birinib bana yardım elini uzatmasını istiyorummmmmmmmmm ya lütfennnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yalvarıyorum türkçe alt yazılı da olsa razıyım o da kabulüm lütfeeeeeeeeeennnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!

  249. MUNECA BRAVA said

    haklısın gamzecim bnde bi araştırıyım sen de bi düşün ne yapabiliriz bu dizi için?senin dediğini çok mantıklı buldum :-)

  250. G! said

    Ah be!Yayınlamadılar gitti…Acaba kanal d yi arayıp ücreti mukabilinde dizinin dvdlerini mi istesek naapsak bilmiyorum ki.Aklıma başka çıkar yol da gelmiyor.

  251. hilye said

    izleyebilegimiz bir sitede mi yok mu ya valla birisi yardım etsin 3 hafta dır internette araya araya bir hal olduk arkadaşlarla
    yardım edecek kimse yok mu

  252. asya said

    herşeyi ikinci kez mutlaka izleten kanal de neden vahşi güzeli bidaha izletmio izlenme rekorları kırarken hemde lütfen bidaha koyun da izleyelim

  253. tugba cetin said

    evet ya dogru soluyosun herseyi ikinci kez oynatan kanal d bunu niye oynatmiyo ya cok seviyorum bu diziyi ne olur oynatin

  254. irmak said

    bakin arkadaslar bende hayraniyim bu dizinin bende ne gerekiyosa yaparim bu dizi icin yapalim biseyler bu diziye ulasalim cok guzel bi dizi bence kanal d sayfasina mesaj birakalim ne bilim biseyler yapalim sizde akil verin birleselim. bana ulasin buraya msj birakin ben giriyorum hergun.

  255. havva balım said

    ya sesimi duyun ve dünyanın en güzel dizisi vahşi güzeli 1 daha yayınlayın hiç kaçırmadan izlicem orası kesin lütfennnnnnnnn bu diziyi özleyen çok insan var tanıdığım tanımadığım eskisindende fazla izlenicek eminim yeterki bidaha yayınlansın…lütfeeeeeeeeeeeeeennnnnnnn

  256. zeeeee said

    ya ben de açılmıyo bi türlü kaç gğndğr deniyorum :(

  257. edward said

    evet ya neden açılmıo :S

  258. seda said

    ya arkadaslara katılıyorum lüüüüüüüüüüüüüütfen tekrar yayınlayın

  259. CİCİKIZ said

    ya ben okuldan gelirdim kosa kosa ustumu cıkaetmadan onun başına otururdum hafta sonları dayanamazdımıkı gun tatilİNE nasıl dayanım y lütfen o diziyi tekrar ekrana getırın suan evlıyım haa o diziyi verirler diye bekliyorum kanal d yapımcılarından nour bu kadar insan e_mail atıyor size hiçmi dikkate almıyosunuz bu insanları yıllardır aynı dizileri sürekli başından başlatıyorsunuz mesela artık kanal d deki arkıa sokaklar dızısı gereksiz o bölumleri ezberledik artık onun yerine bu diziyi başlatın nolur yalvarırım size bizi dikkate alıcanızı biliyorum ama iyigünler…

    • nazlimu said

      slm cicikız ya ne yaparsak yapalım yayınlamıcaklar ben basından berı takıp edıyorum onca yorum onca istek sankı garezlerı varmıs gıbı yayınlamıyorlar üzgünüm ama insallah yayınlarlar:((((((

  260. güllüye said

    ben bugün yazıyorum lütfen vahşi güzeli yayınlayın artık dört gözle bekliyoruz yalvaracak değilim sadece bir rica yayınlayacaksanızda 2….3 gün önceden haber verin

  261. funda said

    yah anasını ya nie yayınlamıolar bu diziyi.. Arıyorum hiç bi yerde yok. o kadar özledim ki izledğimde 8 yaşındaydm hala unutamıyorum bundan daha iyi bi dizi warmı. kanal d ye mail atıcam ya

  262. cansu said

    vidyolari izleyemiyorum neden acaba ben naalia orerio hayraniyim onu cok seviyorum

  263. sanam said

    merheba
    bu dizini kac yil once kanald de yayinnamisdi cok guzel bir ask dizisiydi . simdi bakiurum da hic unutmamisim neden bi daha yayinnanmiur.
    eminim her kes istiur. bu mumkunmu? agar mumkunse bir daha yayinnalmasina izin verin cok tesekur ederim

  264. nazlimu said

    yaaaaaaaaa şu kanal d de neden vahşi güzeli vermiyolar hep aynı şeyler yaa sıkıldık artık vahşi güzeli cok sevıyorum ve yayınlanmasını istiyorum yetkılılere duyrulurr:((((((((

  265. nazlimu said

    arkadaşlar videolar bende yok onları nasıl izliye bilirim bana yardımcı olurmusunuz lütfennnnnn:(((((

  266. zırdeli said

    ben cok seviyorum natalyayı vahşi guzeli tekrar verın lutfennnnnnnnnnnn

  267. G! said

    Ahhhh!Bir türlü yayınlamadılar ya.Lütfen arkadaşlar kanal d yi telefon ve e mail yağmuruna tutalım.Belki insaf edip yayınlarlar artık…

  268. gamze said

    ya bu dizi harika.neden tekrar yanınlanmıyor.vahşi güzel veya da aşk meleğim çok seviyorum lütfen kanal d yayınla artık

  269. sude said

    ben niye izleyemiyorum acılmıyo

  270. cido said

    vay be o yillarda izledigim ve ilk izledigim ask dizisdi cunku 14 yasindaydim simdi bitane 6yasinda ogliúm var simdi bu diziyi gorunce cook tzaf oldum ailece izlerdik sofra kurulunca saat tam 5 bucuk 6da falan baslardi inanilmaz deli bir kizdi ona ozenip belime hirkami sarasim sapka takardimsimdi 27 yasindayim tam oniki yil gecti sabirsizlikla bekledigimiz bir diziydi simdi almanyadayim esimede anlattim bu diziyi elbette bilmiyorama cok meraklandi suan onunla bunu izliyecegiz ama ben yeni nesillere bu dizinin mutluluk vereceginden eminin ins kanal d bu kadar e mail e cevap olarak yayinlar

  271. G! said

    belki bi gün yayınlanır.inanırsak olur bence.

  272. şahinder said

    lütfen vahşi güzel dizisini tekrar yayınlayın bu kadar kişiyi kırmayın

  273. evet vahsi gozeli yeniden yayinlayin lutfennnn :( kirmayin bizi

  274. mahtab mohammadi said

    ben iran dan mahtab , tam 4 yil dir her gun kanal D nin email adressine bir mail yollayip ve onlardan vahshi guzel yeinden yayinlansin istiyorum ! yoruldum artik , neolur ya , dizi tekrar yayinlansin , arkadashlar tv2 nin email adressini yaziyorum lutfan sizde bi kere dizinin tekrarini tv2 den isteyin . lutfan . info@ tv2.com.tr

  275. I was extremely pleased to find this page. I want to to thank you for your time just for
    this wonderful read!! I definitely enjoyed every little bit of it
    and I have you book marked to look at new stuff on your web site.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

