Kanal D ve Haftalık Yayın Akışı

askmelegim.jpgSevgili arkadaşlar Kanal D’nin yayın akışı sürekli değişiyor.Olan biz Sos Mi Vida-Aşk Meleğim izleyicilerine oluyor.Aşk Meleğim’in yayın saati 17:00 olmuş durumda ve bu cumartesi-pazar günleri ise kolaj bölümleri yayınlanacakmış.Yayın akışı bize bunları söylerken Kanal D verdiği sözde durmamakta kararlı.Geçen hafta sonu da kolaj bölümlerini yayınlamaktan son anda vazgeçen Kanal D,sabahları 06:30 da ki tekrarları da bu hafta kaldırdı..Şimdiki yeni yayın akışı ise şöyle (tabi bu mesajdan sonra her an değişebilir)
Hafta içi her gün - 17:00
Cumartesi - 15.00 Kolaj Bölüm
Pazar - 14:30 Kolaj bölüm

179 Yorum »

  1. mili said

    kanal d’yi anlayamıyorum zaten reyting almaktan mı korkuyo?

  2. deniz said

    kanal d strateji uyguluyor..daha önce sabah dizi izleyicilerini kendine küstürdü bunlardan biri de benim..artık çok fazla kanal d izlemiyorum..özellikle reklamlarda kanal değiştirirken asla kanal d de ne varmış die bakmıorum..annemlere ve tanıdıklarıma da haber verdim onlarda izlemiyormuş..söz verdiler bana..annem sabahları seda sayanı izliyordu bıraktırdım..artık eve erken geliyorum işten çıkıp..ama diziyi bir kere bile açmadım..kanal şimdi de akşam izleyicisini kaybetmemek için strateji uygulayıp aklınca sempati topluyor ve hafta sonu kolaj yayınları ile de sabah izleyicisinin kaçırdığı bölümlerin özeti ile onu memnun etmek istiyor ama ben oyuna gelmeyeceğim..daha önce de dediğim gibi kanal d …çok sadık bir izleyicini kaybettin…

    • umut said

      hangi diziymiş o aşkı memmu mmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu başka hangisi

  3. buket said

    haklısın deniz bende küstüm ama dizimize sahip çık yoksa tamamen kaldırırlar bende sabah uykumu bölüp kalkıyordum ama olmadı çtesi pazar izle

  4. deniz said

    neden sahip çıkayım ki..kanal d hep böyle yapıyor..yazın tv takip edenler varsa bilirler tüm kanallar yayınlanmış dizilerini tekrar yayına koyar..çünkü başka koyacak bir şeyleri yoktur..hatırlıyorum da vahşi güzelin tüm bölümlerinin tekrarını tekrar tekrar yayına koymuştu hatta çok iyi hatırlıyorum euro de de yayınlanıyodu ve ben hep uzaktan kumanda ile biri reklama girdiğinde diğerini açıp izliyordum..o zaman da esas yeni yayının sürekli saatleri ile oynamıştı..akşam üstü 3 ve 7 arası sürekli değiştirip yayınlıyorlardı..büyük konuşmayayım ama bu yaz yada sonraki yaz gene tekrar bölümlerini koyup bıktırana kadar oynatır..atv de çocuklar duymasın ı rosalinda yı ezberletmişti hatırlayın..bunlar hep strateji..izlemediğim bölümleri ben yazın izleyip kafamda toparlarım diye düşünüyorum artık durumuna göre;ama şimdi kanal d izlememeye kararlıyım..eee tersi olmaz mı..olabilir belki hiç yayına koymaz tekrar..o zaman da ne diyim canları sağolsun ömür billah kanal d izlemem olur biter..bu çocukça bi kapris değil..sadece kanallar artık kendi istedikleri yada patronlarının istediği programları izleyiciye dayatamayacağını öğrenmeli..sevilen talep gören dizilerin yerine ne idüğü belirsiz şeyleri kimseye izlettiremeyeceğini..son bir şey daha..bi arkadaşım söyledi..sen öyle diyosun ya sırf sana inat sürekli reklamı dönüp duruyor tv de dedi..bende eee napıyım dönüyorsa izletecek müşteri izleyici arıyordur dedim..anlamadığım madem sabah yayınlarını kaldırıyosun neden akşam yayını için sürekli reklam döndürüyosun..sabah izleyicilerini çekmek için mi..herkes biliyor zaten yayının saatini..hoş gerçi çocuk oyuncağı gibi zırt pırt değişiyor ama şuan belli yani..neyse bu böyle uzar gider..izleyenlere karışmıyorum..herkes özgür..ama ben izlemediğim için diziye sahip çıkmadığım yada natalia yı sevmediğim anlaşılmasın..sırf onu sevgimden dil öğrendim ben..ve bir şey daha yabancı kanallar onlar gibi tuhaf stratejiler izlemiyor..her şey açık açık…tüm bölümler ortada..sonuç olarak ben naty ve facunda yı belki de herkesten çok sevdiğim ve onlara saygı duyduğum için böyle davranıyorum…hepsi bu…

  5. serserı said

    sabah yayını neden kaldırdınız ogrene bılırmıyım lutfen devam edermısınız denız cok haklısın sevgılı arkadsım bende sana katılıyorum

  6. naty fan said

    madem bole bı sıte yapıosnuz nıe dıkkate almıosunus….

  7. flz92 said

    önceki saati cok iyiydi saat 5ken cünkü ozaman diziyi doyasıya izleyebiliyoduk 2 saat boyunca ama simdi ne oldu tekrar 6ya aldınız ve cok reklam veriyosunuz dizimi izliyoruz bize reklammı izletiyosunuz belli değil izleyemeyenler içinde tekrarını dmaxa alın ozaman hem bizi hemde izleyemeyenleri düşünmüş olursunuz

  8. deniz said

    ya anlamıyorum nerden cıktı acemı cadı ya!ızledıgımız tek dızı ask melegım noldu sımdı kazayamı kurban gıttı?arkadaslar neymıs yayın saatı ya!

  9. karin said

    bunca insan seyrettiğine göre önemli olan reytingmi ya sorarım sizler.ilk önce reklamını yapıp heveslendirdiniz daha sonra dizi başladı ve bizide ekrene bağladınız,daha sonra saatini azattınız ve bu akşam biz izleyemiyoruz bu diziyi.ya şunun ortasını bulun ve mahrum etmeyin bizi bu diziden

  10. mine said

    yaaaaaaaa……nerde bizim dizimiz?anlayamıyorum ben de,ne oldu da acemi cadıyı yayınlıyorlar?ne yani kaldırılmadı değil mi dizimiz=(((hemen kanalla bağlantıya geçsek de hiç olmazsa bi açıklama yapılsa..ben aşk meleğim’i izlemek istiyorummmm….

  11. jatefate said

    arkadaşlar sinirden ağlıycam şimdi diziyi kaldırmışlar acilen email adersi ver,in ilgili birine telefon email atalım yoksa bunlar geri koymaz dizimizi bende sizde çok üzülürüz..

  12. mint said

    kanal d ye iki tane şikayet mesajı atttım umarım dikkat ederler ama hiç umudum yok yine de mail atmaya devam edicem bizi dizimizden mahrum bırakmasınlarr daha önceki natalie dizilerinde de böyle yapmışlardıı …..

  13. atesssse said

    neden neden nedeeeeeeeen…. acemi cadı dizisi de nerden çıktı?sinir krizi geçirdim resmen televizyonun karşısında.netten yayın akışına baktım, onu da değiştirmişler.arka arkaya 3 tane mail attım, umut etmekten başka çaremiz kalmadı galiba

  14. qöksu said

    yaa inanmıyorum yaa kanal d den nefret edıyorum…acemı cadı nee ya ? saçma sapan bi dizi.. 10 kere werıolar aynı bolumleri..bi zewkle izlediğimiz dizimiz wardı o da yok artık cok saçma…!! eskiden en sewdiğim kanal kanal d we atv di ama smdi artık sadece atv…direk reyting kaybedıyolar… herke izlıyordu bu diziyi..smdi neden böyle bişi oldu anlamadım!! coğu dızıyede aynısını yaptınız.eğlenıyomusun yaa dızılerı yarısında kesmeyı ??

  15. flz92 said

    en sevdiğimiz diziyi kaldırdınız kanald nin büyük bi izleyici kitlesi vardı onuda kaybetti bidaha kanald yi izlemicem su diziyi tekrar yayına koyun ya arkadaslar sizde gereken ilgiyi gösterin

  16. flz92 said

    en sevdiğimiz diziyi kaldırdınız kanald nin büyük bi izleyici kitlesi vardı onuda kaybetti bidaha kanald yi izlemicem su diziyi tekrar yayına koyun ya arkadaslar sizde gereken ilgiyi gösterin AYRICA ZATEN DİZİ 6DA BASLIYODU 10 DKDA REKLAM VERİYODUNUZ SAYENİZDE DİZİYİ DEĞİL REKLAM SEYREDİYODUK NEYSE ONADA TAMAM DEDİK AMA SİMDİ TAMAMEN YAYINDAN KALKTI OLACAK SEYMİ BU YA

  17. flz92 said

    BİZİ OYUNCAK GİBİ KULLANIYOSUNUZ SİZ COCUKMU KANDIRIYOSUNUZ YA ÖNCE SAATİ DEĞİSTİ SİMDİDE YAYINDAN KALKTI KANALD BÖLE YAPMAYA DEVAM EDERSEN İZLEYİCİ KİTLEN AZALACAK ARTIK KANALD Yİ İZLEMİYORUM BASKA KANALA GECİYORUM ARTIK ATV SHOW TV İZLİCEZ AİLECEK

  18. flz92 said

    BİZİ OYUNCAK GİBİ KULLANIYOSUNUZ SİZ COCUKMU KANDIRIYOSUNUZ YA ÖNCE SAATİ DEĞİSTİ SİMDİDE YAYINDAN KALKTI KANALD BÖLE YAPMAYA DEVAM EDERSEN İZLEYİCİ KİTLEN AZALACAK ARTIK KANALD Yİ İZLEMİYORUM BASKA KANALA GECİYORUM ARTIK ATV SHOW TV İZLİCEZ AİLECEK sizde izlemeyin kanal d ne zaman aşk meleği yayınlanır ozaman izlenir kanald

  19. godtrippledammit !!! said

    zaten acemi cadıdan böööö geldi artık, bare kalitesi yüksek bişi koysalardı da en azından görüntü kirliliği olmazdı . yine d sos mi vida’nın yerini hiç bişi alamaz ! ya o gelir ya da kanal d sona birçok insan için sona erer … herkesin düşüncesi eminim ki budur

  20. atessse said

    kesinlikle bütün arkadaşlara katılıyorum.haberleri bile izlemiyeceğim artık kanald de.ben yine de unutluyum. herkes 10 tane mail atsa şikayet kutusuna herhalde bayağı bir kitle oluşturur. ya ben bu yaşıma rağmen izliyordum.eminim çok fazla izleyeni vardı. kanald izleyicilerini ne kadar hayal kırıklığına uğrattığının farkında değil bence.

  21. ebruuuuu said

    yaaaaaaaa niyeeeeeeee kaldırdınız aşk meleğimi yaaa o çok güzel bir diziydi olmaz ama yaaa off yaaa acemi cadıyı pazarları veriyosunuz yeter cidden kötü yaptınız yani inşallah biz dikkate alırsınız

  22. edaaaa said

    AŞK MELEĞİMİ YENİDEN GÖRMEK İSTİYORUZ KANALD DE…..

  23. gülseren said

    kanal d nin bu yaptığı hiç dil değil biz sos mi vida yı çok seviyoruz.neden yayından kaldırıldı.bu kadar izleyeni olan bir diziyi yayından kaldırmak hiç akılca değillllllllllll………………..

  24. missy.sweet* said

    ya sabah yayınları yeniden gelsin yaaa.ben okula gidiorum akşam işimi gücümü bırakıp tv mi izlicem ders mi çalışcam.sabahları ne güzel izliodum.
    bu kadar olmaz yaaa

  25. nesrin said

    ya ne kadar sacma sapan program yapıyosunuz asi yılları da yarıda kestiniz ben ask melegimi tekrar yayında görmek istiyorm..ama görüyorum ki dikkate almıyosunuz herseyi bastan gösteriyorsunuz sonra hevesimizi kursagımızda bırakıyosunuz KANAL D sana sesleniyorum kaliteni düsürme yeter dizi yi tekrar yayına koyun oyun oynamayın artık

  26. hatice 24 said

    aşk melegini kanal d de görmek istiyorum niye kaldırıldıgını bir türlü anlamıyorum herkesin benim gibi zevkle izledigini umuyorum ve tekrar yayınlanmasını bekliyorum

  27. ayaz said

    yine saat 18.00 ve yine acemi cadı bukadarda olmaz artık bir an önce aşk melegini görmek istiyorum ayıp oluyor

  28. nesrin said

    saat 5 i gecti ya bu saat te biz dizimizi izliyodk simdi ise show u izliyorz eminim herkes te kanal d den baska her kanalı izliyolardır dikkate alın artık ve diziyi tekrar yayına koyun

  29. nesrin said

    yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr………..

  30. ayışıgı said

    aşk meleginin niye kaldırıldıgına dahil bir açıklama istiyoruz

  31. gazme said

    bu ne yha ne yani cmrtesi pazar mı gösterilecek….????????????

  32. [MoNitA...!] said

    ARKADAŞLAR BEN ANLAMADIM ŞİMDİ HİÇ Mİ ÖGSTERİLMİCEK SOS Mİ VİDA??
    BİRİ CEVAP VERSİN PLEASE…:(

  33. AYNUR said

    AŞK MELEĞİM NEREDE KAÇ GÜNDÜR BULAMIYORUM LÜTFEN TEKRAR YAYINLAYINLAYIN AMA SAAT 5 DE OLSUN

  34. begüüm said

    ya neden artık aşk meleğim yok bütün okulcak kafaı yedik verin şu bölümleriiii bn diziyi seyretmedn yapamammmmmm lütfeeeennnnn

  35. ZÜBEYDE HANIM LİSESİİİİ said

    lütfen bu maili alın ve aşk meleğinin bölümlerini GÖSTERİN MERAKTAM OLÜYORUZZ

  36. TUĞÇE said

    AŞK MELEĞİ NERDEEEEEEEEEEEEE

  37. niless said

    arkadaşlarrrr diziyi tamamennnnnnn kaldırmışlarrr yok artık yaaaaaaaaa baktım şimdi yok kanal d de off çokk yazık yani bu kadar insana yapı-lırmı buuu bi ara sabahın 6 sında varmışşş şimdi o da yokkk:(

  38. funda_gurbet said

    hatırlayın arkadaşlar bu dizite yapılan asi yıllarada yapılmıştı ilk önce heveslendirdiler sonrada bitiriyolar bu ne yaaa başlarım bu kanala gerçekten de yapılırmı bunca insana yaaa:(( nerede bzm dizi miz AŞK MELEĞİM NERDE:(( UZUN ZAMANDIR NATALİA NIN yeni dizisini istiyorduk bari heveslendirmeselerdi inş bi daha devm eder

  39. bengül said

    ya yeterin

  40. bengül said

    kanal d böyle yapmakla ne sanıyor kendini ya gerçekten ya artık özledigimiz dizileri göremiyoruz

  41. askım said

    ya ne güzel 17.00 dı sonra 17.30 oldu sonra boyle tamemen kalktın kınıyorum ya acemi cadı çok saçma artık farklı şeyler bekliyor izleyici hergün hergün aynı yemek olmuyor sıktılar

  42. askım said

    bu arada sabah yaayınlamasınlar da erkendwen vereceklersede ne güzel haberlerden önceydi acemi cadıyı herkezin izledigini sanıyorsunuz sadece

  43. askım said

    anlayın artık

  44. askım said

    geri istiyoruz sömestır nasıl geçecek yyyyyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaa

  45. semoş said

    arkadaşlar ben de aranıza katıldm ztn kanal d de dizi yayınlanmaya başlamadan önce de ben buradan takip ediyodm ama kanal d nin diziyi kaldırmasana feci halde bozuldum diziyi ellerinde oyuncak yaptılar hadi bizim elimizde internet var hayatında hiç pc kullanmamış evde oturan kadınlar var onlar nsl tepkilerini göstercek yani burada demek istiyorum ki yanlızca imzayı atan 840 kişi yok daha çok fazla kişi var onlar nsl tepkisini göstercek lüütttffeennnnnn yayına tekrer koyun şu aşk meleğimi kanal d bize bunu yapmaaaaaaa bil ki her geçen gün raitinglerin daha fazla düşüor

  46. semoş said

    yaa şu an corazon valiente şarkısını dinliyorum ve içimmm gidiooo noluurrr bize bunu yapmayın yaaw yani bizim gibi öğrencilerin tek eğlencesi bu diziydiii

  47. eşkın said

    bu diziyi çok seviyordum .uzun zamandır izliyorduk birden bire kanalda göremedik çok üzüldük araştırmalarım sonucu sabah 06.00da olduğunu öğrendik bu bizi çok üzdü. çünkü sabahın köründe kalkıp izleyemiyoruz yine eski saatine koyun böylelikle herkes izleyebilir ve reytingleriniz artar.ama çok istiyorsanız izlenmiş dizi bölümlerini[ACEMİ CADI] sabahın körüne koyun .size çok kızıyor ve diğer arkadaşlara katılıyorum.

  48. eşkın said

    anlayın artık herkes bu diziyi geri isssssssssssssstiiiiiiiiiiiiiiiiiiyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  49. gülay34 said

    kanal d yi sadece aşk melegi için izliyordum aşk melegini kaldırmanız hiç hoş degil artık kanal d izlemiyorum ve yakın çevrem ve arkadaşlarımda izlemiyor lütfen aşk melegigini yayına koyun ve uygun bir saate olsunnnnnnnnnn

  50. gülay34 said

    kanaal d yi birtek aşk melegi için izliyordum aşk melegi kaldırıldıgı için artık kanal d yi ekx geçiyorum aynı şeyi yakın çevremde yapıyor biz aşk melegini yayına koymanızı istiyoruz uygun saatte olursada sevinirizzzzzzzzz

  51. gülay34 said

    aşk melegini büyük bir begeni ile izliyordum yayından kaldırıldımı saatimi degişti bilmiyorum ve sitede arkadaşlardan ögrendim sabah 06.00a alınmış aşkın’ın dedigi gibi sabahın köründe kalkıp dizimi izleyecegiz eski saatine alınırsa sevinirim

  52. sacım mor :) said

    ya gercekten inanmıyorum…agız tadıyla bi izletmiyosunuz şu filmi.hergün dört gözle acaba saat kaçta diye beklemekten yoruldum ve televizyonun karsısında oturmaktan gözlerim bozuldu.lütfen eski saatine alın şu diziyi…

  53. nazan said

    lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
    yayımlayın artıııııııııııııııııııııııııııık

  54. aysem said

    ben de az önce sadece dizimi izledim kanal d açmıorum açtırmıorumm dizimiz geri gelene kadar da izlemicem kanal d ya ben yakında dediğinden beri diziyi bekliorum yaa nasıl böle yapıolar anlamıorum acemi cadıyı verene kadar dizimizi verin de böle şeyler yaşatmayın bizee bunca insan izlioo reytingleri olmuosa bizene agb sahipleri izlemiosa bizene kanal d yetkilileri bunca insanı göz ardı edemessinizz ederseniz de siz bilirsinizz offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff:(

  55. zeynep said

    aysem bana net saatını soylermısın lutfen

  56. zeynep said

    tabı oadysan

  57. yasemn said

    ya napmaya calişiyo bunlar bu kadar insana yplrmi bu ya düpıedüz sacmalik adam gbi bi saate koysnlar artk bndan snra kanal d fln izlmym bn

  58. yasemn said

    bu kadar insani yok sayyolar terbesizlk bu ama

  59. topmodelfabrikasi said

    kanal d’nin sana ihtiyacı var yasemin ne olur izle onu :)

  60. veli said

    terbiyesizler sos mi vida konulmassa kanl d dusunsun arkiler bosverin

  61. ERHAN said

    ya bunlarin yaptilari resmen terbiyesilik ne yaptiklarini saniolar o diziyi kaldirmayacaklardi ASK MELEGIM

  62. mert said

    ask melegimi koymazlarsa ben onlara koyarim……

  63. oya said

    ASK MELEGIMI koysunlar ltfn ya bu ne bicim yayin ilkesi kanl d hep boyLEterbiyesilik YAPIO

  64. justin said

    ask melegim koysunlar para gos herifler ya hic mi izleyicinin ahtri yok gozlerini para burumus sonra laga luga yapiolar serefsiiiiiiz diiller mi ya

  65. ozge said

    ask melegimmmmmmmmmmmmmm LUTFENNN YA kalinm kafalilar anlayin artik

  66. rozalinda said

    yaaa 1 şubatta dediniz yalan cılar o saçma diziyi yüz kere yayınlamak çok
    saçma 6.30 kim izliye bilir bilerek yapıyosunuz izlenmedi kaldırdık demek için ama yanılı ysunuz kalkarım o saattede izlerim kendi adıma konuşuyorum ama rica ediyorum eski saatine dönsün 17.30 ne oluuuurrrr

  67. deniz said

    sabah saat 6 da baslıyo ve azımle kalkıp ızlıyorum davamızdan vazgecerız sanmayın:)

  68. zeynep said

    ya kanla d artık çizmeyi aştın ayniii ne demek dizimizi sabahın altısında yayınlamak yaaaaaaaaaaaaaaaaa.zaten şurad üniversite tatile girdi bi ağız tadıyal dizi izlicez ona da izin vermiyosunuz ya bu ne biçim işşşşşşşşşşş.bari bi gündüz uygun saate koyunda dizimizi izleyelim da.ama lütfen eski saatinda ve dizimize kaldığımız yerden devam edinnnn

  69. esma said

    ya allah askına boyle sey yapılrmı yaaa ne bıcım tv ıdr bu ya

  70. vahşi güzel said

    arkadaşlar kanal d yi protesto edelimm yaa ne bçim bi kanal bu. AYrıca koyarlarsa en baştan koysunlar 7 bölümünüde kaçırdım.O acemi cadı da ne buluyorlarr zaten pazar weriolar okul okul okul tatilde bile okul yüzü görüozz beee :@ mert arxımızın sölediği gibi onlar koymassA diziyi biz koyalım onlara……….:)

  71. vahşi güzel said

    ASLINDA aşkl meleğimle beraber vahşi güzelide koysunlarr .umarım bi daha facu yla naty bir araya gelip böle diziler yapar

  72. nesrin said

    bende diger arkadaslara katılıyorm yeter artık sıktınız yani

  73. ŞeYmA said

    Ben hep arkadaslarıma falan kanal d igrenç falan diyordum ama arkadaslarıma inandıramıyordum işte gorduk tam vahşi guzelden sonra bi diziye baglan mıştım kı slklar kaldırdı tam da okul and dersane saatlerime uyuyor derken olan oldu işte arkadaslar sonuna kadar yanınız dayım and bişe daha eklemek ıstıyorum ACEMI CADI İGRENÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ

  74. ŞeYmA said

    Ben hep arkadaslarıma falan kanal d igrenç falan diyordum ama arkadaslarıma inandıramıyordum işte gorduk tam vahşi guzelden sonra bi diziye baglan mıştım kı slklar kaldırdı tam da okul and dersane saatlerime uyuyor derken olan oldu işte arkadaslar sonuna kadar yanınız dayım and bişe daha eklemek ıstıyorum ACEMI CADI İGRENÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ

  75. seda said

    dizimizi geri istiyoruz.boşuna heveslendik.arkadaşlar sakın vazgeçmeyin.ya email atın yada kanal d yi arayın.tel.0212 478 00 88
    offfffyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  76. seda said

    yeter sıktınız artı k yani

  77. seda said

    ben kanal d yi aradım.sorarız dediler.ne olur sorun dizimzi geri koyun.zaten asi yıllarıda aynı yapmıştınız ses çıkarmadık.yeter artık arkadaşlar pes etmek yok dizimizi geri alana kadar savaşın.aşk olsun kanal d.hepizi çok kırdınız

  78. BENGÜL said

    igrenç bir durum ya bunlar yapılmaz

  79. BENGÜL said

    neden böyle old bilmiyorum ama kızlar lütfen devam edelim dizimizi geri isttiyoruz

  80. yalancılık ta bir numara KANAL D hani nerdeeeeeeee

  81. aslı said

    çok saçma çok.. ben bu siziyi ve bu iki karakteri çok seviyorum ve izlemek istiyorum. ama sabahın 6 sında kalkıp izleyemiyorum. neden böyle bi saçmalık yapıyolarki.. kesinlikle yayıın saati değişmeli… :(::(

  82. smv said

    şimdide sabahın körüne koymuşlar koca 24 saatte uygun bi saat dilimi bulamamışlar. kanal d nin saçma sapan işleri varya hiç değilse alt yazı falan verin veya gazetede tv bölümünde yazın. bu kadarda olmazki ayıp yani

  83. karin said

    ya arkadaşlar artık sabahta oynamıyo.bu sabah yoktu peki ne zaman oynayacak artık?sadece hafta sonlarımı haberi olan varsa biligi versin lütfen

  84. deniz said

    çççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeviyorum acemi cadıyı

  85. dilanur said

    çok beğeniyorum Acemi Cadıyı yayından kaldırmayın LÜTFEN ben onun hasta-sıyımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  86. asrın said

    nerde bu dizi yaaaaa sabahın 6 sını bile çok gördünüz yerine koyduğunuzda iyi bişey olsa bari lütfen uygun bi saate alın iyice çocuk oyuncağına çevirdiniz

  87. ilay8787 said

    lütfen tv ye verdiğiniz yayın akşını güncellerseniz sevinirim teletex açıyorum 28 ocağı gösteriyo sabahın 5 ne kadar bekliyorum kobra takibini verceklermi diye lüyfen bu mailimi dikkate alıp benim mail adresimele bana tekrar dönerseniz çok sevinirim

  88. PINAR said

    bütün söylenen şeylere katılıyorum.aşk meleği adlı dizi için derslerime gitmediğimi biliyorum.lütfen diziye devam edermisiniz.

  89. cansu said

    ya şimdi son durum ne

  90. jooyyy said

    bigün istediğimiz olacakkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  91. sara said

    ya ben kanal dyi canli izlemek istiyprum ama bi turlu izleyemedim aciyorum euro d cikiyo ve surekli birileri sarki soluyo hic canli yayin mayin yok nerdeeeeee!!!!!!!niye bole ben canli izlemek istooom yaaaa:(((((

  92. immortal said

    ark lar acemi cadı yerine arka sokakları koymuslar hepimise gecmiş olsn artk ümidimi kestm ben :( ii kalın.byee

  93. eda said

    dizi berbat bence bu diziyi koymayın çok saçma çocukların psikolajisini bozuyor

  94. cansu said

    http://www.dizifilm.com da birisi tekrar yayına gireceğini ve öğle kuşağında olacağını yazmış ama zamanı bellideğil miş ilgilenenlere duyrulur :)

  95. naughtly girl=beyonce knowles said

    film çok güzeldi. hatta oyuncuları da güzeldi.yani çok beğenerek izlediğim filmdi.özellikle filmdeki kız çok güzeldi.fizik süper, yüzü de çok güzeldi. yani tebrik ediyorum.elinize sağlık.by by by by by by by by by by by

  96. naughtly girl=beyonce knowles said

    slm ben naz aslında filmlerle pek aram yoktur.Ama bir arkadaşım acemi cadıyı tavsiye etti.Filmi izledim.Ve gerçekten çok hoşuma gitti.Ama film git gide eski tadını kaybediyor. Buna neden olan faktörlerden bazıları filmin stara geçiş yapması ve filmden cenk gürpınar’ın ayrılması.Her neyse benden bu kadar.Hadi by

  97. *smvlover* said

    lütfen burası acemi cadı forumu değil yorum yapacak yerleri karıştırdınız galiba

  98. *smvlover* said

    bu sitenin sahibi galiba turmalina adlı bir kişi galiba neden site güncellenmiyor 30 marttaki oylama yazıyor hala burda 3. ama şimdi 1.

  99. sewim said

    ben daha hiç kanal dyi izlemiyom çünk ordaki bütün filmler kaldırıldı

  100. sewim said

    of kanald ya

  101. sewim said

    daha servdiğim flim kalmdı aferin acemi cadı stara geçti çok memnunum

  102. sewim said

    smvlover kime dedi ben acemi cadıyla ilgili bişe demedim

  103. sewim said

    sadece memnunum dedim stara geçti diye

  104. sewim said

    naughtly girl=beyonce knowles arkadaşa katılıyom heralde o arkadaşa bir kişi biş ededi lütfen arkadaşım cwp yaz o kişiye

  105. BAHAR said

    lafa nerden başlıycağımı bilemiyorum böyle büyük bi kanalın dizileri almaması çok şaşırtıcı.ama ben şunu demek istiyorum ki rebelde yani asi yıllar bu diziyi görmek istiyoruz artık başlasın ya bi kere başladı sonuda gelsin dizinin değil mi ama

  106. zeynep said

    yaw yuh artık be yaw artık sabit fikirli bile düşünemez olmuşsunuz o kadar körelmişsiniz ki kendinize bile eminim şaşırıyosunuzdur ayıp be valla ayıp:( bizi üzmeye hakkınız yok biz onların hayranıyız bize bu hizmeti verin nolur ya artık bizi üzmeyin biz onları çok seviyor ve ekranlarda görmek istiyoruz sizce çok şey mi istiyoruz? eminim onlar duysaydı onlarda bizim gibi üzülürlerdi bu kadar istememize rağmen hala dileğimizin olmadığına ne yapmak peşindesiniz ya amacınız söleyin ya da kesin bişi… hiç yakışmıyor beyler bayanlar belkide benden büyüksünüz orası kesin ama biz bile sizden daha olgun düşünüyoruz elinizi vicdanınıza koyun bu dizi konulmadıkça uyuyamazsınız inşallah:(((((( bunuda sölettiniz ya helal olsun. üzülmeyin arkadaşlar sevmeye devam:)

  107. aslıııııııı said

    kanal d sizi kutluyorum çok doğru bir seçim yaptınız aşk meleğim çok saçma bi diziydi kalitenizi hep bu şekilde koruyosunuz doğru kararar vererek siz boş laflara bakmayın sizi izlemek için sizin adınız yeter acemi cadıda mütişbir seçim böyle devam edin sizi seviyorum…:)

  108. bibi said

    sacmalama bee..kutluyomus bababababa.asil acemi cadi sacma cocuk dizisi gibi ne o öyle.geliyosunuz buraya abuk sabuk yorumlar yapiyosunuz burasi ask melegim sevenleri icin canim madem begenmiyosun bisey yazma illaki yazcaksiniz illaki hir cikarcaksiniz,bide bos laflara bakmayin diyo utanmadan.terbiyesiz,biraz insanlara saygin olsun.

  109. xqaa said

    aleküm selam adamım

  110. gözde said

    kanal d deki diziler çok güzel özellikle kevak yelleri müthiş

  111. Caner said

    Kanal D number oNe

  112. ECE said

    kanalların yaz dönemlerinde yayın akışlarından bıktık artık sürekli aynı dizileri koyup duruyorlar geçmiş senelerden kalan dizileri koymak yerine bu sene biten dizileri koyun bu sene yeni biten dizilerden ıhlamurlar altında,gümüşvb daha biten dizileri koyun

  113. deniz erkaya said

    omuz omuzanın tekrar yayınını neden yayından kaldırdınız.lütfen aynı saatte euro D de yayınlarmısınız..aşkım aşkım aşkımı izlemek istemiyorummmmm.

  114. sezinfb said

    yaa bu kanaldyi bombalıcam bigün.bize reklamını izlettiler.o kadar heveslendik.yine birlikte oynuyolar diye.saat 17 de gösterdiler.sonra bi baktık kaldırmışlar.sabah göstermeye başlamışlar.sonra yine kaldırıp göstermediler.sonra tekrar sabah gösterdiler.şimdi yine yok.bıktım artık yaa.izlemicem sizi artık.niye kaldırdınız cevap verin bize.bi açıklama yapın artık.çok seviyorum ben onları.youtube ta ispanyolca bölümlerini izliyorum.bi şeyde anlamıyorum.ingilizce dublajıda yok.off yaa off..rusça dublajı bile var ingilizce yok.düşünün ingilizceye bile razıyım.bunların hepsi kanald yüzünden.allahın gerzek dizisi acemi cadımıymış neymiş onu koycaklarına bizim gül gibi dizimizi kaldırdılar.

  115. dJhARUn said

    arkadaslar bende sızı anlamıyorum ask melegıde ne oluyor herkesın zevkı baska bunu sızde bılıyonuz o kadar acemı cadeıdan bahsettınız ahada kaldırdılar aksam gec yatmama ragmen genede sabah kalkıp acemı cadıyı seyredıyordum . ltf acemı cadıyı gene kanal d de gormek ıstıyorum ltfff kotun bu yazdıklarımı ltfumursayın kanal d

  116. zehra said

    bende aşk meleğini çok beğenıyordum ama dertleri neyse artık yayınlamıyorlar bizde geriiiiiii istiyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz dizimiziiiiiiiiiiiiiiiii

  117. mehmet said

    okula gıtmedn izliyordum erken kalkıyordum dizi için yeniden yayınlanırsa sevinirim

  118. gamze said

    AŞK MELEĞİMİ NEDEN HİÇ KANAL D DE YAYINLAMIYOSUNUZ YAYINLASANIZDA SABAHIN KÖRÜNDE BENCE ÖĞLE 2/5 ARASI YAYINLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ

  119. betül said

    ben aşk meleğimi hiç beğenmiyorum

  120. betüş said

    aşk meleği çok kötü bir dizi hiç izlemiyorum

  121. TV said

    TV’de ne varsa hepsi burada! TV rehberi.

  122. ozan said

    yaaaaaaaaaaaaaaaaaa o filmi beğenmiştim ama

  123. deniz said

    ya bu ASK MELEGINI eurode de yayinlasaniz olma mi acaba ya turkce dublajli olarak izlegebilecegim bi adres verirseniz cok buyuk bi hayir yapmis olursunuzz lutfen ben Hollanda da yasiyorum

  124. özgeee said

    yhaa biri bana açıklama yapsın bu aşk meleği ne zaman ve saat kacta yayınlanıya lutfen bana bır acıklama yapınnnn !!….

  125. ipek said

    ya kanal d gibi güzel takım yok.

  126. By_Mustiea said

    yağtıgınızı begenmedik

  127. By_Mustiea said

    idarelik bi kanal ya

  128. seda said

    bn gümüş dizisini istiorm sabah weriorsunz ama çok erken bnce acemi cadı yerne onu werin we yorum yaznlara katılıorm kanal d de tek izledğim dizi gümüş dierlerne bakmadm ble…

  129. beyza said

    ewet arkadaşlara katılıyorum aşk meleği berbt onun yerne gümüşü werin lütfennnnnnnnn

  130. mert said

    ya lütfen ıhlamurlar altını yayınlamaya devam edin …

  131. pelin said

    yha ıhlamurlar altında neden kalktıkii müthişş bi diizi daha bi haftaa olduu basalaylıı hemen kaldırdınıss yhaa lütfen en kısa zamanda yeniden baslaınnn lütfennnn

  132. eda said

    yha arkadaşlar aşk meleğimm nezaman hangi gün saatini bana söler misiniz?

  133. beste said

    BEN IHLAMURLAR ALTINDA DİZİSİNİN FANATİKLERİNDENİM VE TEKRAR BAŞLADIĞINI GÖRÜNEC ÇOK SEVNMİŞTİM AMA MAALESEF 3 GÜNDÜR YAYINLANMIYOR TEKRAR DEVAM ETMESNİ İSTİYORUM BUNUN İÇİN DE NE YAPILMASI GEREKİYRSA YAPACAM ÖNCE KANAL D’Yİ ARADIM VE SEVGİ HANIMLA GÖRÜŞTÜM YAYIN AKIŞINDA Bİ SORUN OLDUĞUNU SÖYLEDİ UMARIM DÜZELİR VE DİZİM DEVAM EDER….ŞİMDİDEN TEŞEKKR EDERM EN AZINDAN DİLEKLERİMİZİ SİZE SUNMAMIZ İÇİN Bİ FIRSAT VERMİŞSİNİZ…

  134. beste said

    IHLAMURLAR ALTINDA ‘YI GÖRÜYORUM Kİ HERKES İSTİYO NEDEN KONMUYO PEKİ?LÜTFEN YAZ BOYUNCA İZLEYELİM YENİDEN …

  135. sırrrı :) said

    ya ben ıhlamurlar altındayı çok seviyodum tüm bölümlerini izlemiştim ama tekrarının verildiğini görünce çooook sevinmiştim bütün yaz bakacaktım ama ne olduysa kanal d kaldırdı.üstelik yerine de koca kafalar mı ne abuk sabuk bişeyi koydu.lütfeeeeeen yeniden yayına koyun

  136. obatinate said

    varya şu faconun ve natinin dizleri kadar çok sevdimkiii
    anlatamma o kdara fotoları çocukluk resimleri falan var bendeee deliyim kanal d ye gelinceee sadece
    para ya kötüde konuşmak istemiyom boşwerin onlar için harab etmeye değmezzz

  137. beyhan said

    sabahları yayınlanan asi dizisi (tekrar bölümleri) bu sabah yayınlanmadı.bende saati değişmiştir diye siteye girdim ve kanald nin yayınladığı bazı tekrar dizilerini yayından kaldırdığını okudum çok üzüldüm.büyük kanallar arasında yer alan kanald nin sıcaklardan dolayı tatile girdiğini düşünelim muhakkak düzelecektir.başka ne diyeyim :))

  138. melis said

    ıhlamurlar altındayı gördüğümde tekrardan izliyeceğim diye sevındım şimdi ne olduda kaldırıldı tekrardan görmek istıyorum

  139. meltem said

    ya ben gece ügndüzü istiyom hafta içi hergün herkez çok beğenir reyting kırarsınız

  140. meltem said

    ben gece gündüzü istiyorum

  141. ŞERMİN said

    BU ARADA KANAL DNİN TANITIM REKLAMI ÇOK GÜZEL OLMUŞ İNSANIN İÇİNE İÇLİYOR SANKİ BİZDEN BİRİ GİBİ SANKİ BİZE YAKIN GİBİ

  142. guelhan kandemir said

    Benim gönderdigim elestiri neden silindi ? Bir saat süren bir DIZI icerisinde bir saat de REKLAM.TV para kazanacak diye bizlere, seyirci olarak bu iskenceyi
    Lütfen cektirmeyin.

    Selamlar

  143. sibel said

    NATALİA OREİRO YU TEKRAR GÖRMEK İSTİYORUM SOS ME VİDA ÇOK İYİYDİ LÜTFEN TEKRAR İZLETİN AKŞAM SAAT 5 DE VE DİZİYİ TEKRAR KALDIRMAYIN DEVAM EDİN LÜTFEN

  144. sibel said

    BEN BU BAYANIN HASTASIYIM VE BENİM GİBİ BİR ÇOK KİŞİ VAR DİZİYİ KALDIRMAYA HAKKINIZ YOK BEN SİZİN YÜZÜNÜZDEN SABAH ERKENDEN UYANIYORDUM DİZİYİ İZLEMEK İÇİN VE DEVAM ETMESİNİ ÇOK İSTİYORUM LÜTFEN DİKKATE ALIN NE OLUR YALVARIYORUM ARTIK DAHA NE İSTİYORSUNUZ YAYINLAYIN DİZİYİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ ÇOK İSTİYORUUUUUUUUUUUUUUM

  145. şafak said

    BEN arka sokaklar dizisini çooooooooooooooooooooook sevi yorum bide murata hay ranım ken disinin msn adresi var

  146. zeynep said

    yha lütfen sabahları hafta sonlarıda çemberimde gül oyayı koyun yalvarıyorun lütfen yhaaa
    hatta sabah 6 30 dan 8 30 a kadar olabilir

  147. zeynep said

    yha ltfen ama ltfen yayınlayın şu diziyi dizinin adı ÇEMBERİMDE GÜL OYYAAAAAAAAAAA
    ALLAH IZASI ,İÇİN SABAH ETRKEN DEN YAYINLAYIN BEN UYANIRIM

  148. didem said

    yaa bn bu facunda kadar yakışıklı görmedim yaa

  149. MUSTAFA said

    aşk meleğimi yayınlar mısınız siz kanal d ekıbı olarak reytıng ıstemıyor musunuz halkın ısteklerını nıye goz onunde tutmuyorsunuz lutfen tekrar yayınlayın nolur

  150. Asi dizisini geri istiyoruz.Bu kadar dizi varken niye onu kaldırdınız?Arka sokakları her gün yayınlayacağınıza asi dizisini devam ettirebilirsiniz.

  151. fatma said

    nerdeeeeee küçük kadınlar dizisi

  152. zümrüt said

    bende bu kanal d yi anlamaz oldum yaa bu ne ya bi hafta başka dizi bi hafta başka dizi hiç düzeni kalmamış bu kanal dninnnn

  153. simge said

    lütfen sihirli annem başlasın 15 tatilde başlamıştı nolur
    diğer diziler başlıyo nolur başlasın
    çok sıkılıyorum kanal d yi zappingde bile açmıyoruz aryık nolur noluuuuuuuuuur

    • aylin said

      bence de sihirli annem başlasın kocaman olmama rağmen istiyorum
      aşk meleği ne be

      • ilknur said

        ikisine de katılıyom sihirli annemi yayına sokun nedir öyle altıda maltıda başlıyo 4 de başlasa keşke
        izleyecek bişe yok ya

  154. aleyna said

    hay ağzınızı öpiyim bence de sihirli annem başlamalı aşk meleğiğmiş bilmem neymiş hepsinden güzeli sihirli annem

  155. aleyna said

    sihirli annem başlasın yaz tatilde yani şimdi ve saat öğlen 4 de hep gece 5 ve 6 da var sinir oluyorum en sevdiğim dizi

  156. aleyna said

    sihirli annem

  157. arzu said

    acemi cadı saat öğlen 1 de başlasın kanal d de hiç eski düzgün sihirli film başlamıyo acemi cadı hiç acemi cadıyı istiyom

  158. arzu said

    acemi cadı kanal d başlasın sihirli annem bile bazen başlıyo acemi cdı hiç
    başlamıyo yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    lütfen acemi cadı başlasın hep orda düzgün sihirli film başlardı şimdi hiç başlamıyo

  159. arzu said

    acemi cadının başlamasını istiyom

  160. arzu said

    sihirli annem başlasın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  161. arzu said

    sizden ne kadar teşekkür etsem azdır acemi cadıyı tam istediğim saate başladınız ama ben saat 4 de sihirli annemi istiyorum ama acemi cadı da çok
    güzel

  162. arzu said

    size yalvarıyorum lütfen sihirli annemi yayınlayın hep ağlıyorum yoksa kanal d
    yi hiç açmam ne olur llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  163. elif said

    siz manyak ,öküz,domuz,adisiniz nasıl acemi cadı yı saat 2.15 den aldınız
    kanal d den nefret ediyom sizden de.acem cadıyı yapın yoksa kanal d yi
    açmam küçük kadınları da izlemem

  164. serkan said

    öncelikle merhaba, ben star’da salı akşamları prıson break dizisini severek izliyorum ve bu dizinin türkçe dublaj’lı olarak izleyicilerinize sunduğunuz için teşekkür ediyorum.Ama malesef bu dönemlerde yeni olan kül ve ateş dizisini onun yayın akış saatine koydunuz bu sebepten dolayı prıson break’i saat 00:30′a aldınız ve bu saatte diziyi izlemek mümkün olmuyor çünkü sabahları erken kalkıp işe gidiyoruz.Lütfen prison break dizisini ya başka bir güne erken saate alın yada aynı gün kül ve ateş dizisinin yerine koyun.Kül ve ateş dizisinide 00:30 alın. Biz merakla bir hafta boyunca salı günlerini iple çekiyoruz malesef bu akşamda kül ve ateş dizisinden sonra şampiyonlar ligi maçlarını özet görüntülerini veriyorsunuz neden prison break yok…

  165. mustafa soyluyer said

    sizin tv bir haber vermek istiyorum ttnet in vermiş olduğu hber baştan sonra yalan ve ben bunu medyaya dökmek istiyorum sınırsız internete bağlanmanın ücreti 29.90 diye reklem lar veriyor ama bana gelen fatura 54.00tl sizden ricam bunu bütün kamu oyu halk bilmesini istiyorum arz ederim

  166. sinem said

    beçe akasya durağı olsayaydı ççççççççççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooookkk ggggggggggüüüüüüüüüzzzel olaçaktttttttııııııııııı şiimdi anladınız lütfen aşağı bakmayın düşünün sonra bakın en sevdiğim akasya durağı

  167. aleyna said

    bence acemi cadı yaz tatilinde kesinlikle başlamalı bu dizi konulursa gerçekten kanal d izleyiciler çoğalır şahsen benim 1000lerce arkadaşım var bu dizi yazın yayına girsede izlesek diye dua eden size tavsiyem koymanız lütfen rica ediyorum

  168. hepsi bir çıkmalı bnce en güzel grup o çünkü :)

  169. beyaz show olamlı ve erken yayınlanmalı

  170. hayko cepkini sewiyorummm…

  171. sagopa kajmeri seviyorummm

  172. kolerayı sewiyorumm

  173. salih said

    vahşi güzel yayınlansa yine ortalığı birbirine katar diyorum arkadaşlar bir çok ülkede bu dizi yayınlandı bu bir devrim gibi dizide

  174. niye kaldırdınız bilmiyorum ama ben bunları izlemek için çok uğraşıyorum sadece birkaç bölümü türkçe tekrarını bari koyarsanız memnun olucam ortada çok saçma diziler var kaldırın birini olsun bitsin okadar insan bişeyler söylüyo ve kanald sana diyorum sesimizi duyun artık

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

